Persoane interesate

duminică, 17 iunie 2012

Capitolul 10 . Prea multe secrete !


 
     Stau trantita in patul meu , privind la tavan . Acelasi tavan alb cu crapaturi pe alocuri de acum 30 de minute de cand il privesc .
-- Cred ca-mi voi redecora camera , spun cu voce tare . Poate niste postere , sau ….
 Insa o bataie in usa ma scoate din ganduri .
-- Da ? intreb eu .
 Pe usa inta chiar Julliette , putin mirata , uitandu-se prin camera mea .
-- Aaa… ce cauti ? O intreb curioasa .
-- Pai te-am auzit vorbind si credeam ca esti ocupata cu cineva , spuse ea , asezandu-se pe pat langa mine .
-- Nu vorbeam cu nimeni . Doar … gandeam cu voce tare ! Spun eu ridicandu-ma in fund si incrucisandu-mi picioarele sub mine .
-- Aha ! Spuse ea .
-- Si deci … ce ea cu intalnirea aia de jos ? Intreb eu prefacandu-ma neinteresata , dar in interior muream de curiozitate .
-- Oh ! Pai … spuse Julliette , ramanand fara vorbe .
-- Julliette ? Spun eu vazand ca ea nu avea de gand sa mai spuna nimic.
-- Da ? Spune ea de parca abia acum a auzit ca am strigat-o .
-- Ai de gand sa-mi raspunzi la intrebare ? Spun eu .
-- Aaa… ce camera draguta ! Tu ai decorat-o ? intreba ea repede schimband subiectul .
-- Julliette ? De ce nimeni nu vrea sa-mi spuna nimic ? Sunt lucruri foarte ciudate si nu le inteleg deloc . Daca poti sa-mi explici sa pot intelege si eu … m-am plans eu .
 
- Rebeca ! Spuse ea pe un ton trist . Tocmai asta este . Nu cred ca vei intelege si-ti vei iesi din minti . Bineinteles ca pana la urma vei afla , dar …
  - Dar ce ? intreb eu exasperata .
  - As vrea din tot sufletul sa-ti spun , dar nu cred ca esti pregatita . Atata tot . Iti jur ca  este spre binele tau , spuse ea ridicandu-se de pe pat si indreptandu-se spre usa .
   - Si acum ce ? Pleci asa ? O intreb eu cu lacrimi in ochi .
  - Imi pare rau , spuse ea , si deschise usa , dar se opri , intorcandu-si privirea spre mine .
 Am asteptat sa imi spuna ceva dar ea nu dadea semne ca ar face asta . Doar ma privea cu o niste ochi tristi .
   - Ce ? Intreb nervoasa .
  - Vroiam sa-mi mai spun ca nu se fac ore astazi , a spus , apoi a inchis usa in urma ei .
 
 
                         Draga jurnalule ,
 
    Ceva foarte ciudat se petrece aici . Nu e doar un fel de ospiciu . Nici pe departe . Lucruri ciudate si mult prea misterioasa se petrec aici . Toata lumea are secrete si pana si prietenii mei imi ascund asta .
Am impresia ca in curand va avea loc un fel de competitie sau cam asa ceva .
Ceva si mai ciudat se petrece cu Eric si Andre . Par a fi foarte apropiati , dar am sa aflu eu mai multe . Trebuie sa stiu !
 
 
                                                         ~~~~~~~~~*~~~~~~~
 
 
      Am pasit din camera mea incet , pentru a nu ma auzi nimeni . Era seara dar nu destul de tarziu incat toata lumea sa doarma . In ultimele ore nu am auzit pe nimeni in toata casa . Nu ca as fi cautat prea mult . Insa e ciudat cum toti au disparut asa , dintr-o data .
Am inaintat pe holul luminat slab de un felinar a carui lumina intra prin ferestrele de afara . Am inceput sa cobor scarile incet , insa unele mai scartaiau , ceea ce ma facea sa ma opresc , uitandu-ma speriata in jur . Nu vroiam sa fiu surprinsa furisandu-ma din camera .
 Dar nimeni nu parea ca mai e in casa . Parea goala . Am mai deschis unele usi sa ma asigur ca nu era doar imaginatia mea , si aveam dreptate . Toti disparusera .
Am ajuns la parter si am intrat in bucatarie . Era la fel de goala ca si celelalte camera . Ceva sigur se petrecea aici , si cu siguranta eu nu trebuia sa aflu .
M-am oprit in mijlocul holului , in fata usii de la intrare . Ma uitam confuza in jurul meu . Incercam sa-mi dau seama unde ar putea fi toata lumea . Atunci mi-a venit in minte vorbele spuse de Andre , in dimineata asta .
In curand va avea loc competitia si toti trebuie sa se antreneze . Deci ar trebui sa fie in sala de antrenamente !
Am luat-o la fuga pe alt coridor intunecos , care , din cate imi aduceam eu aminte , ducea la sala de antrenamente .
 
Ajunsa in fata usilor imense din lemn masiv , am luat o gura de aer , si am pus mana pe clanta grosolana din metal care avea numeroase modelesculptate pe ea . Am apasat pe ea , insa la aceasta surpriza nu ma asteptam . Era … incuiata ! Nu-mi venea sa cred . Am mai incercat de cateva ori , insa fara speranta . M-am uitat mai atent la usa , insa ceva era ciudat . Nu avea broasca . Cum o fi incuiat-o ? Poate ca avea un zavor pe partea cealalta , deci nu aveam vreo sansa sa intru .
Am stat si m-am gandit o clipa .Imi aminteam ca la antrenamente am vazut un fel de balcon , cu o usa micuta , pe un perete , destul de sus . Julliette mi-a spus parca ca in casa exista multe coridoare si usi secrete care te ajuta sa ajungi in diferite locuri , insa nimeni nu cunoaste avreuna , decat cele ce lucrau acolo , ca doamna Menson .
“Trebuie sa gasesc intrarea aia !” mi-am spus .
Am inceput sa merg pe langa sala de antrenamenta , incercand sa-mi fac un fel de harta in minte . Daca balconul era la est , inseamna ca trebuie sa tin dreapta cat de mult se poate . Asa ca am continuat sa merg pe acel coridor intunecat , ajungand in locuri pe care nu le recunosteam . Pana la urma am dat de niste scari in forma de arc , care urcau sus . Aveam dubii daca sa urc sau nu , insa pana la urma am urcat . Scarile duceau foarte sus , pana la o usa . Am incercat sa o deschid , insa era incuiata .
“ Desigur ! Doar nu avea sa fie chiar asa de simplu ! “ m-am gandit eu asezandu-ma jos , si sprijinindu-mi spatele de ea . Ridicandu-mi ochii , sa ma uit la lucrurile din jurul meu , am vazut un tablou interesant . Infatisa o fata draguta , care mangaia pe cap ceea ce semana cu un fel de caine urias mutant . Avand in vedere ca tabloul era pictat , ma gandeam ca o fi doar imaginatia vreunui pictor pasionat de SF , insa cand m-am apropiat mai mult , am observat ca acea fata semana cu … Mama ?

7 comentarii:

  1. Nu pot sa cred.....Abia astept urmatorul capitol.Sper sa postezi cat mai curand posibil1

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunat capitol!Sper sa afle ce ii ascund ceilalti!Vreau next!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Next next nexxxt!! M-ai lasat in pom :o3 si sunt asa curioasa. Sa il postezi repede ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. wow!!!! desi a trecut ceva timp de cand nu am mai venit pe aici.... m-qi uimit- capitolul e super, si in consecinta astep next-ul cat mai curand!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Stephany :)
    Vroiam sa-ti spun ca am citit ce ai scris la aceasta poveste pana acum. E tare interesanta si te-ai oprit asa, lasandu-ne in suspans... Nu-i corect! :))
    Iti voi citi si celelalte povesti si-am sa-ti spun parerea mea >:D<
    Mai am insa o intrebare... De ce 3 bloguri? :-s
    Te-am pupat! :*

    P.S.: Imi cer inca o sata scuze pentru criticile mele... daca te-au deranjat cu ceva. Dupa cum am spus, n-am stiut ce e aia fan fiction :">

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-ai suparat deloc !
      E corect sa-ti pui unele intrebari cand vezi ca ceva nu e corect .
      Despre faptul ca am 3 bloguri .... asta e poveste lunga :)
      Niciunul din ele nu intentionasem sa devina casa unor fanficuri / povesti . Si de fiecare data , am vrut sa scriu altceva pe blog , insa toate au devenit pana la urma ... ceea ce se vede .
      E putin mai complicat :)

      Ștergere
    2. Hmm... un pic ciudat. Dar important e ca scrii si ca scrii bine :) N-am mai avut timp sa citesc zilele astea, dar voi citi cand apuc :*

      Ștergere