Persoane interesate

marți, 24 iulie 2012

Capitolul 13 . Cum o gasim pe Rebeca ?


Rebeca POV :

Cand am vazut acel monstru care a iesit din lumina , am inceput sa tip . Tipam cat de tare puteam , iar lacrimile nu intarziasera sa-mi curga . Eram al naibii de speriata si ma zbateam in scaunul in care eram legata . Era cat pe ce sa cad cu tot cu scaun daca acel ... monstru nu ma prindea . Preferam sa nu o faca , caci , acum paralizasem de frica , insa plangeam in continuare . Arata , groaznic , fioros , infricosator !
 Avea cam 2 metri inaltime , era cocosat , avea colti lungi , care se rasfirau peste buza inferioara , si era acoperit de blana roscata .  Ochii ii erau galbeni , iar mainile sale , mult prea mari , aveau gheare ascutite .
Monstrul ma aseza cum eram , si se departa cativa pasi sa ma poata privi .
-         Vezi ? Te credeai curajoasa , dar de fapt nu esti decat o mucoasa tradatoare .
-         De ce faci asta ! spun disperata , simtind ca nu mai am aer in piept si ca ma doare .
-         Pentru ca trebuie sa iti platesti tradarea , spuse monstrul nervos .
-         Ce tradare ? nu inteleg ! am plans eu .
-         Gata ! Trebuie sa-ti pregatim pedeapsa , inainte de luna plina , spuse monstrul , iesind din incapere .
Am ramas acolo , aplecata in fata , incercand sa respir , in timp ce durerea din piept persista , iar lacrimile continuau sa-mi cada .
Nu inteleg nimic ! Si cu siguranta nu sunt nebuna . Imi doresc doar ca cineva sa ma salveze , insa cer prea mult . Stiu ca asta imi este sfarsitul .

Autor POV :

Intre timp , la ospiciu , Eric , impreuna cu Luke , si Julliette , isi faceau planuri .
-         Cum adica rebeca a fost rapita ? intreba Luke confuz .
-         Asa bine . Ce nu pricepi ? se rasti Eric la el.
-         Si noi cum putem sa o ajutam ? intreaba Julliette .
-         Off... chiar trebuie sa le fac eu pe toate ? intreba exasperat Eric . Cine stapaneste : Vederea “ , cumva eu ? intreba ironic .
-         Eu o stapanesc , spuse Luke revoltat .
-         Bravo ! spuse Eric si mai ironic .Acum incearca sa “ vezi “ ceva despre Rebeca .
-         Nu am ajuns asa de departe cu abilitatile mele , dar voi incerca , spuse Luke .
Isi inchise ochii si incepu sa se concentreze . Incerca din rasputeri sa se gandeasca la Rebeca si la locul unde ar putea fin , incat ii aparuse broboane de transpiratie pe frunte . Incepu sa tremure vizibil , si apoi isi deschise deodata ochii , privind in gol .
-         E... intr-un fel de camera din scandura . E intuneric . ea ..plange . .... Ceva de luna plina .... si sacrificiu .... MONSTRU ! spuse el aproape tipand si iesind din meditare .
Toti erau socati si nimeni nu indraznea sa spuna ceva .
-         Acum ce facem ? sopti Julliette .
-         Trebuie sa vorbim cu ultima persoana care a vazut-o , spuse Eric .
-         Doamna Menson spuse Julliette si Eric la unison .
Pe cand cei trei isi faceau planuri , doamna Menson era in biroul ei , completand formalitati , cand telefonul ii suna .
Se uita la apelant si raspunse :
-         Alo ? spuse femeia .
-         Buna seara , doamna Menson spuse vocea unui barbat .
-         Andre , ce placere sa te aud .
-         Deasemenea , raspunse acesta . Spune-mi , ai scapat de fata ? spuse pe un ton grav .
-         Bineinteles , spuse doamna Menson . Oricum , era si timpul sa o gaseasca , si daca asta ne protejeaza pe noi , am facut ce a trebuit , spuse aceasta serioasa .
-         Bun . Am sa trec saptaman viitoare sa vad cum se descurca copii si daca sunt gata de confruntare . Mai vorbim atunci .
-         Bina , pa ! spuse doamna Menson , inchizand , avand un zambet satisfacut in coltul buzelor .
Insa , ceea ce ea nu stia , era ca in tot acest timp , Eric , intreuna cu Julliette si Luke , au ascultat toata discutia .
In drumul lor , pentru a cere lamuriri , s-au oprit la usa biroului ei , care era intre deschisa cand au auzi ca vorbeste la telefon .
Acum au inteles ca doamna Menson nu le era aliat , ci dusman .

Au plecat cu totii cat de repede au putut , pentru a nu fi vazuti , si s-au adapostit tocmai in camera Rebecai .
-         Ce facem acum ? intreba Julliette cu respiratia sacadata de la alergat .
-         Mai intai , verificam camerele video . Trebuie sa fi inregistrat ceva . Julliette ? Te ocupi tu de procurarea casetelor ? intreba Eric .
-         Atata timp cat imi creati o diversiune , pot sa scot casetele doar daca le vad , spuse aceasta .
-         Bine , Luke ? te ocupi de asta ? intreba Eric .
-         Dap ! spuse el .
-         Bine , oameni , trebuie sa ne grabim . Luna va rasari maine seara , iar noi trebuie sa o salvam pana atunci , spuse Eric .
Toti au fost de acord , si au plecat in camerele lor , pentru a se pregati . Numai Eric ramase cu cateva secunde mai mult sa priveasca in camera , apoi , isi dadu seama de ceva , si fugise in camera lui .

Trantind usa , Eric deschise jurnalul Rebecai pana la ultima fila , unde avea scrise mai multe chestii , importante , ca de exemplu parole , sau zile de nastere , printre care si numere de telefon .
Eric urmari lista cu numere de telefon si il gasi tocmai pe al ei . Isi inhata rapid telefonul si forma numarul .


Rebeca POV :

Inca eram legata de scaun , si scanceam . Nu mai aveam lacrimi , asa ca stateam acolo , uitandu-ma la lumina ce venea de printre scanduri , cand un sunet se auzi .
Venea din buzunarul pantalonilor mei . Ce noroc ! Ii aveam in buzunarul de la spate , asa ca puteam sa ajung la el , desi nu il puteam lua in mana .
Mi-am fortat bratele sa se impinga in telefon , pentru a putea raspunde . O voce mult prea cunoscuta a raspuns .
-         Alo ? Rebeca ?
-         Da ? am spus eu cu vocea ragusita de atatea lacrimi .
-         Sunt Eric , esti bine ?
-         Oh , slava Domnului , Eric , am nevoie de ajutor ! am spus disperata . Am fost rapita !
-         Stiu . – se lasa putin linistea – Te scoatem cat de repede putem , continua el dupa un moment .
-         Voi ? Care voi ? am intrebat speriata . Sa nu ii spuneti doamnei menson ea .......

Insa doar atat am reusit sa mai spun , pentru ca telefonul imi fusese luat cu brutalitate din maini si strivit ca o rosie .
Am privit monstrul ce statea in fata mea , inghitind in sec .
-         Vad ca esti obraznica , spuse el vizibil suparat . Nu ma fa sa ma enervez .
Eu doar mi-am lasat privirea in jos , incapabila sa mai pot scoate vreun sunet . Insa monstrul nu pleca asa cum ma asteptam , si se apropie de mine , si imi ridica fata sa ma poata privi in ochi .
-         Hmm ... nu esti chiar asa cum mi te-am imaginat , spuse monstrul privindu-ma curios .
M-am uitat mirata la el , iar monstrul a mai vrut sa spuna ceva , cand a fost chemat de niste maraituri din afara camerei . Mi-a dat drumul si a plecat , lasandu-ma din nou in intuneric .

Nu stiu de cat timp stateam acolo , dar cert e ca acum e zi . Viata mea depinde de o singura persoana . Si anume Eric . Ma va gasi , oare ? Si ... de cand atata interes pentru mine ? Oare despre cine vorbea cand a spus ca are ajutoare .
Doamne ajuta-ma ! Nu vreao sa mor . Nu acum . Nu asa !
Imi vreau viata inapoi . Vreau ... vreau sa nu mai exist ! am spus printre lacrimi .

6 comentarii:

  1. nu mai inteleg nimic...ce tradare???ce confruntare????of!!!totul e asa complicat...sper sa o salveze...:X
    abia astept continuarea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah,vreau ca Eric sa reuseasca sa o salveze!!!!Abia astept sa vad ce se va mai intampla!!!Ador povestea!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. aaaa ce sweet sper sa o salveze si ca e inseamna nu esti asa cum mi te-am imaginat ....? Dubios

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar trebui sa participi cu povestea ta la concursul asta:http://www.litera.ro/concurs.html?concurs_id=59 .Dar ar trebui sa mai scrii o buna parte din "Cautatoarea".Oricum,ce scrii tu aici e FOARTE tare.

    RăspundețiȘtergere
  5. deci am si eu o intrebare :D mai ai de gand sa postezi cv sau ne lasi balta :S adica eu intru in fiecare zi si ma uit daca ai postat ceva si :S nimic :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off... Imi pare nespus de rau ca nu am mai postat de 21 de zile ( Waw ! cand a trecut timpul ? )
      Dar chiar am ramas fara inspiratie .
      Voi incerca sa scriu urmatorul capitol , si iti promit ca il pun in cel mai scurt timp . As fi vrut sa zic ca il pun pana maine , dar sincer nu pot sa promit si sa nu ma tin de promisiune . Asa ca iti garantez ca am sa-l pun pana vineri cel tarziu :) :8 Multumesc ca inca mai sunteti aici :*

      Ștergere