Persoane interesate

luni, 23 iulie 2012

Leapsa ! Tu esti :D

Am primit o leapsa de la ..Lavideea , leapsa care tocmai am terminat de completat pe blogul meu de pe wordpress :)
Dar nu-i nimic , o mai fac o data !

1.Desene preferate?
Asta e grea ,avand in vedere ca toata ziua ma uit la ele :P
Cred ca … Insula dramei totale . Nu ! Spioanele… da… astea imi placeau la nebunie :)
2.PC sau TV?
Amandoua , dar mai mult PC :P
3.Fustita sau pantaloni?
Pantaloni :)
4.Spune un lucru neobisnuit la tine!
Nu stiu daca e neaparat neobisnuit , insa sunt foarte creativa si ma pricep sa fac diverse chestii hand made :D
5.Ce moment din zi îți place mai mult?
Noaptea ! E asa de liniste si racoare …
Aici m-am cam impotmolit . Un alt set de intrebari ? De data asta sunt puse de cine completeaza leapsa si trebuie sa raspunda tot el ?
Hmm … nu stiu , dar raspund si eu la toate . Ce-o iesi , o iesi :P
1. Daca ar trebui sa aleg intre prietenie si iubire as alege….Iubirea ! Cu siguranta iubirea , deoarece nu cred in prietenie .
2. La nunta as purta o rochie de culoare…ALBA ! categoric :)
3. Imi plac baietii/fetele
Baietii , din moment ce sunt fata !!! :P
4. Cel mai mult o iubesc pe…Mama :)
5. Am … ( numar) prieteni adevarati .
X prieteni . X apartine multimii vide , deci X = 0 :) )
6. Daca ar trebui sa aleg intre fericirea mea sau a doua persoane as alege…
Fericirea mea , pentru ca sunt o persoana egoista ( bineinteles , de aici se exclud unele persoane , nu sunt chiar asa de cruda ) !
7. Daca cel pe care il iubesc ar place pe altcineva as…
As renunta , deoarece nu are rost sa stric o relatie de dragoste pentru un capriciu de-al meu :(
8. Ce  nu as putea face niciodata…
Nu spun niciodata niciodata :D . Insa , cred ca niciodata nu as putea sa fiu atat de nesimtita cum sunt unii :(
9. Cartea mea preferata este…
Nu ma obliga sa spun asta :( ( Imi plac toate , si deobicei preferatele mele sunt cele ce le-am terminat recent :P
Deci , dau mai departe … oricui imi viziteaza blogul si vede postarea , si care , apropo , sunt obligati sa-mi lasa intr-un comm link-ul blogului lor cu postarea :)
XoXo Kisses :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu