Persoane interesate

duminică, 8 iulie 2012

Capitolul 11. Aflarea adevarului


 
     M-am apropiat de acel tablou care o infatisa pe mama , ce statea langa un fel de caine uroas mutant , si mi-am ridicat mana sa-I ating chipul . Atunci , deodata , parca ochii cainelui s-au mutat pe mine si s-au inrosit . Eu m-am speriat atat de tare , incat am lasat sa-mi iasa un tipat scurt , si mi-am impletucit picioarele in spate , lovindu-ma puternic cu spatele de peretele opus .
Atunci , peretele din spatele meu s-a miscat , lasand la iveala un mic culoar , intunecat .
M-am speriat putin , cand am simtit cum peretele se misca singur , insa , hotarata sa aflu adevarul , am intrat in spatiul acela inchis , care , am descoperit ca era plin de praf si panze de paienjeni . Din pacate , nici o lumina nu lumina drumul , asa ca ma miscam cu multa atentie pentru a nu ma impiedica .
Pana la urma , am reusit sa ajung la capatul holului , si vedeam cum putina lumina contura forma unei usi . Mi-am pus mana pe aceasta , cautand clanta , care , parea ca nu exista . Pana la urma , mana mea a nimetit intr-un fel de adancitura , iar usa s-a deschis automat .
Lumina puternica care a intrat , aproape ca m-a orbit pe moment , fortandu-ma sa-mi duc mainile la ochi . In momentul in care ochii mei s-au obisnuit cu lumina , am inaintat in ceea ce parea a fi un fel de camera micuta , avand peretii din sticla  , avand vedere exact la camera de antrenamente .
Insa la asta nu ma puteam astepta !
  Toti … toti … erau …
-- Hei ! Ce faci tu aici ? Spuse o voce groasa din spatele meu .
M-am intors cu viteza luminii , pentru a-l vedea pe Eric , sprijinit de usa , uitandu-se la mine cu o spranceana ridicata .
 - Aaaa… pai … eu …cautam … baia ? Spun mai mult ca o intrebare primul lucru care-mi vine in minte .
-- Baia ? Pe bune ? Alta scuza nu aveai ? Intreba el ironic .
-- Siii…. De unde stii tu ca nu m-am ratacit ? Intreb eu intepata .
-- Sa te ratacesti ? Trecand printr-un coridor secret , si ajungand in singurul loc in care nu aveai voie ? Intreba el din nou foarte relaxat , spre deosebire de mine , care eram foarte agitata .
Si cine nu ar fi in locul meu ? Pe langa faptul ca am fost prinsa asupra faptului , mai fusesem surprinsa si de cel mai sexy tip de pe aici .
Am ramas in liniste cateva clipe , pana ce un obiect ateriza in fereastra , speriindu-ma .
Una din antrenoare a inceput sa tipe :
-- Julliette! Ce naiba faci ? Vrei sa darami sala de antrenamente ? Daca nu ai siguranta ca poti controla obiectul pe deplin , atunci ia-o mai incet ! Spuse aceasta nervoasa .
Atunci am vazut cum privirea ei se fixa pe mine , si m-am dat cativa pasi inapoi , convinsa fiind ca m-a vazut .
-- Nu-ti fa griji . Nu te poate vedea , spuse Eric rezemandu-se cu spatele de sticla , privindu-ma in ochi .
-- De unde … ?
-- Stiu ? Ma completa el . De partea celalta e oglinda . Iar tu tot nu mi-ai zis cum ai ajuns aici .
-- Pai … dar tu de unde ai stiut ca eram aici ? Am schimbat eu tema .
Eric si-a dat ochii peste cap si s-a intors cu spatele la mine uitandu-se prin fereastra .
 - Te-am vazut cand te-ai furisat urcand pe scari . Am stiut ca pui ceva la cale , asa ca te-am urmarit , imi spuse el , privind inca prin fereastra .
-- Si de ce nu m-ai oprit ? L-am intrebat . Paca eu nu trebuia sa aflu toate astea .
-- Si daca te-as fi oprit , ai fi stat departe de locul asta ? ma intreba el uitandu-se la mine cu o spranceana ridicata .
-- Probabil ca nu , insa ai fi putut sa ma pârăşti doamnei Menson ! i-am spus pe un ton de “ evident ‘ .
-- Dar ce ? Crezi ca sunt la gradinita ? Sa fug cu pâra la doamna educatoare ? Spuse el de parca l-as fi jignit .
-- Hei , scuze , daca am indoieli , am spus ducandu-ma langa el si privind si eu prin fereastra la cei de jos .
 Toti se luptau , insa nu intre ei , ci pe niste manechine . Dar chestia ciudata era ca … toti parca … aveau puteri . Unii alergau super repede , de abia ii vedeam , altii deveneau invizibili , se transformau in … chestii care nu aveau nici un sens , stapaneau apa , sau ridicau obiecte in aer . Iar altii erau intr-o incapere speciala , cu pereti din sticla , fiind conectati la niste aparate , si acoperiti mai mult sau mai putin de fire .
-- Ce le fac acolo ? L-am intrebat pe Eric .
-- Le monitorizeaza activitatea creierului , si le masoara puterile , spuse el .
-- Deci … e adevarat … , am spus eu .
-- Mda … suntem o gasca de ciudati . Bun venit in lumea noastra , spuse el incruntandu-se .
 - Hei ! Am spus eu atingandu-I bratul . Nu sunteti o gasca de ciudati . Sunteti doar … deosebiti ! Am spus eu . Iar faptul ca si eu ma aflu aici , inseamna ca si eu fac parte din aceasta gasca .
Eric nu mai spuse nimic , dar nici nu se uita la mine . Parea ca se gandeste la ceva anume , asa ca mi-am lasat mana in jos . Am continuat sa privesc prin acea fereastra , pana ce l-am zarit pe Eric , ca se indeparteaza , spre usa .
-- Eric ? L-am strigat eu , iar el s-a oprit , intorcandu-si capul pe jumatate spre mine .
-- Da ? spuse el , insa nu ma privea .
-    Si tu … esti … adica , ai …incercam sa formulez in asa fel incat sa nu-l ofensez .
 insa nu am mai apucat sa-mi termin intrebarea , ca el pleca .
 Aveam impresia ca nu aveam sa mai dau ochii cu el destul de multa vreme .
Vroiam sa-l intreb daca si el avea … vreo putere , insa am inceput sa ma balbai ca o proasta si nu am reusit sa formulez o propozitie coerenta .
Pana la urma am plecat de acolo , ducandu-ma in camera mea , inainte sa ma prinda cineva . Sau … altcineva .
Ajunsa in patul meu , mii de ganduri  au inceput sa-mi invadeze mintea .
Dar cert era ca … desi aflasem adevarul , nu ma simteam mai bine . Ok , poate putin , stiind ca nu eram eu singura ciudata . Insa eu vedeam monstrii , iar ei aveau super puteri . Waw ! Ce bine ma potriveam aici !
Insa tot nu puteam sa-mi scot din minte reactiile lui . De parca …
Insa gandurile mi-au fost intrerupte de cateva ciocanituri la usa . M-am dat jos din pat , ca prin vis , nefiind tocmai atenta la ceea ce se petrece in jur . Iar cand am deschis usa , totul a devenit negru , si cred ca am lesinat .
 
  DPDV Eric :
 
-- Haide Eric , focul acela nu se va face singur , me enerva vocea antrenorului .
Mda , de parca nu puteam face asta si in somn . Am pocnit din degete , si am aprins cele cateva lemne aflate intr-un fel de semineu .
Asta imi era talentul . “ Puterea focului “ , cum o numesc cei de aici , insa eu tot o ciudatenie ma consider . Nimic nu ma poate convinge ca nu sunt decat un mutant , un fel de monstru cu chip uman , la fel ca toti de aici .
Imediat ce mi-am indeplinit sarcina , am iesit , din sala de antrenamente , lasandu-l pe antrenor sa tipe in urma mea .
Am inchis usa in urma mea , si imediat am zarit pe cineva dand coltul repede . La inceput am crezut ca poate aveam un intrus , insa imediat ce i-am zarit parul rastaniu si lung , mi-am dat seama cine era . M-am gandit sa o urmaresc sa vad unde se duce , asa ca am urmat-o in liniste , pana ce a gasit un tunel secret . Trebuia sa recunosc , ca nici eu , nu reusisem sa gasesc cine stie ce tuneluri secrete in cei 2 ani de cand ma aflu aici .
Asa ca am mers dupa ea , fiind  , la randul meu curios ce va descoperi .
Cand a intrat pe acea usa , doar m-am oprit acolo , uitandu-ma la ea pentru o secunda . Stiam ca avea sa ne descopere secretul pana la urma , insa nu am oprit-o .
Apoi am inceput sa vorbim , si eu ma tot gandeam ca ea nu va accepta toate astea si ca va face un atac de panica sau ceva . Insa ea era complet linistita , de parca ar fi stiut deja . Iar eu ma uitam la ea si ma intrebam la ce se gandeste . Ea , o fata normala , care , aparent nu avea ce cauta la aceasta scoala , deoarece nu are nicio putere .
 Insa apoi , am realizat ca … e posibil ca ea sa se intrebe in legatura cu mine . Ce eram eu , sau ce puteri aveam . Nu puteam sa vad dezgustul din privirea sa cand va afla ce fel de monstru sunt . Ce ciudatenie a naturii . Resultatul unei mutatii genetice .
Asa ca am plecat de acolo , inainte ca ea sa intrebe macar . Si desi era prea tarziu , intrebarea fiind deja rostita , am ales sa o las asa .
Am plecat in camera mea , incercand sa meditez . Am stat acolo pentru putin timp , ca apoi sa aud niste zgomote ciudate de la etaj . Am iesit pe hol , sa vad ce se intampla , si m-am intalnit cu Doamna Menson care m-a trimis repede in camera mea , asigurandu-ma ca nu era nimic de care sa-mi fac griji , sau macar sa ma intereseze .
Am inchis usa camerei mele , insa am ramas lipit cu urechea de usa , incercand sa aud ceva .
Stiu sigur ca ceva nu e in regula , si am un presentiment ca ma priveste chiar foarte mult !
______________________________________________________________
Buna ! Un nou capitol aveti aici J
 Deci , astept comentarii , deoarece am observat ca in ultima vreme am  din ce in ce mai putini vizitatori , si asta ma nelinisteste . Asa ca , daca m-ati ajuta putin in legatura cu publicitatea blogului meu , v-as fi sincer recunoscatoare , si as putea sa fac la fel pentru voi .
   Vacanta placuta , si cat mai lungaaaaaaaa!!!!

9 comentarii:

  1. Ce a patit? De ce a lesinat? Hai cu nextul!! Sunt asa curioasaaa :o3 Frumos capitolul si in legatura cu publicitatea, voi posta pe blogul meu si sper sa iti aduc ceva cititori :)
    P.S Nu te da batauta :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey,imi place foarte mult acest capitol!Dar de ce a lesinat?:SVreau nextu-l ca sa aflu mai repede!Nu mai am rabdare!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. scuze de intarziere>:D< mi-a placut foarte mult capitolul...il iubesc pe eric si mai ales pentru ca ben barnes imi aduce aminte de dimitri din academia vampirilor are un plus din partea mea:X:X:X:X
    sa nu indraznesti sa renunti!sper ca am fost clara....bineinteles ca te vom ajuta....o sa fac o postare speciala pentru tine;)
    tu apaca-te de scris!!!m-ai facut mult prea curioasa:D

    RăspundețiȘtergere
  4. sigur a fost cineva care o vroia, care ii cunoaste puterea...deabia astept nextu'

    RăspundețiȘtergere
  5. te omoorrr!!!! deci, dupa ce am asteptat atat, tu ne lasi... asa??? asa, cu ocii in soare in asa hal, incat sa ne intrebam ce va fi cu next-ul??? vapitolul a fost superb, chiar totusi, nu ma asteotam ca eric sa o gaseasca.... si, oare, de ce am impresia ca rebecca il va convinge pe eric ca nu sunt de fapt monstri? in fine, acum , sunt curioasa-de nu se poate chiar- cine a rapito si de ce, deci, pune next-ul mai repede!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am citit tot si am pos un com aici pentru ca era prea interesant sa mai stau sa scriu si un com pierdeam din timp ,dar am ajuns aici si vreau sa iti spun ca e o super poveste .:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult , si ma bucur ca mi-ai lasat un comm sa-mi spui ce crezi :)

      Ștergere
  7. Era sa sar peste capitolul asta, nu l-am observat :">. Devine din ce in ce mai itneresanta povestea si, sincer, chiar daca abia am icneput sa te citesc, mi-ar placea sa postezi mai des :x
    Vad ca ai scris cam un capitol pe luna pana acum :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e o data fixa la care scriu . fac si eu ce pot cand am timp :(
      Daca ar fi dupa mine , as posta zilnic :)

      Ștergere